jcr18

profile picture

Oprettet: 11. maj 2011 kl. 10.50

Niveau: Forsker

Oprettede spørgsmål: 127

Kommentar skrevet: 476


Se spørgsmål hvor jcr18 har deltaget

Spørgsmål oprettet af jcr18

Titel Indlæg Oprettet Seneste aktivitet
PC2 finder ikke PC1 Af jcr18 i Andet netværk 5 20/07/202013:36 25/07/202015:25
windows 7 pro kan ikke opgraderes til windows 10 home Af jcr18 i Windows 10 29/06/202017:50 30/06/202013:48
Hvilken microfon? Af jcr18 i Andet hardware 5 22/06/202016:21 22/06/202019:34
Link til facebook gruppe virker ikke. Af jcr18 i Sociale medier 0 19/06/202008:14 -
glemt adgangskode til pc Af jcr18 i Windows 11 13/06/202010:54 31/07/202011:17
Hent flere



Computerworld
For to år siden nedsænkede Microsoft 864 servere i Nordsøen: Nu er datacenteret på land igen - se resultatet her
Microsoft har efter to år hævet sit undervands-datacenter op af Nordsøen. Her er de erfaringer, selskabet har gjort sig.
CIO
Torben Fabrin og Arla måtte på få dage omstille hele deres produktion da coronaen ramte
Da coronaen ramte verden måtte mejerigiganten Arla på få dage omstille sin produktion. Samtidig voksede salget massivt til supermarkeder mens institutioner og restauranter gik næsten i stå. Hør hvordan Arla kom gennem krisen ved blandt andet være klar med realtime analytics.
Job & Karriere
På jagt efter et it-job i Jylland? Her er 10 stillinger fra Aabenraa til Aalborg, der ledige netop nu
Vi har fundet en række spændende stillinger til dig, der jagter et it-job. Her kan du vælge og vrage mellem ledige stillinger lige fra Aabenraa til Aalborg.
White paper
Stor rapport kortægger: Sådan er kundernes forventninger til en moderne kundeservice
Kender du din målgruppes foretrukne kanal til annoncering, salg og kundeservice? Ved du om salg og kundeservice arbejder godt nok sammen? Og i hvilken grad lever du op til kundernes forventninger? De spørgsmål kan du finde svar på i dette whitepaper fra Zendesk, som via knapt 5.000 interviews og spørgeskemaer har kortlagt både kunder og customer experience-folks erfaring og forventninger til en god kundeoplevelse. Whitepaperet er derfor en oplagt og overskuelig målestok, for dig der arbejder med customer experience og vil benchmarke sin egen indsagt – eller til dig, der skal til at etablere en moderne kundeoplevelse og vil prioritere indsatsen korrekt.