Frederik Andersen

profile picture

Oprettet: 10. marts 2017 kl. 23.30

Niveau: Juniormester

Oprettede spørgsmål: 3

Kommentar skrevet: 5


Se spørgsmål hvor Frederik Andersen har deltaget

Spørgsmål oprettet af Frederik Andersen

Titel Indlæg Oprettet Seneste aktivitet
KRITISK! Mit excel (til Mac) er stoppet med selv at opdatere! Af Frederik Andersen i Excel 4 18/05/201722:51 19/05/201706:12
Giv værdi i kolonne A, på baggrund af største værdi i kolonne B Af Frederik Andersen i Excel 8 10/03/201723:43 19/03/201712:07
Farv flere celler i række, på baggrund af største værdi i en kolonne Af Frederik Andersen i Excel 3 10/03/201723:37 12/03/201700:09



Premium
Tung Atea-dominans på hardware-markedet helt ok, mener SKI: "Hvis en virksomhed vokser sig stor, er det typisk også fordi, den gør et eller andet rigtigt. Der er ikke noget i vejen med at være dominerende"
Der er glimrende konkurrence på markedet for det offentliges hardware-indkøb, selv om Atea lander de fleste ordrer, mener SKI. "Det er min opfattelse, at der er en glimrende og benhård konkurrence på hardwaremarkedet. Det er ikke nemt at være aktør på det marked," siger udbudsdirektør i SKI, Christian Lunding.
Computerworld
Få mere fra hånden med det nye Gmail: Her er de første billeder af Googles nye mail-satsning
Google vil gøre Gmail enklere og mere produktiv i de kommende uger. Se hvordan det nye Gmail tager sig ud her.
CIO
Allersidste opdatering på vej: Om en uge er det slut med stor-version af Windows 10 - skynd dig at opdatere
Om en uge er det slut for altid med den første store udgave af Windows 10, som Microsoft efter 29 måneder ikke længere vil supportere.
Job & Karriere
Klassiske brokere af it-konsulenter står over for kæmpe udfordring - forretningsmodellen er under pres
Klumme: Eksterne konsulenter er populære og en god løsning i en branche i vækst. Men selve forretningsmodellen bag it-konsulenterne er under alvorligt pres.
White paper
Hvilken slags CRM understøtter bedst din forretning?
Hvordan vælger jeg det rigtige CRM-system? Hvad skal jeg prioritere? Denne guide giver dig et solidt grundlag for at vælge det CRM-system, der understøtter netop din virksomhed og jeres processer bedst – og som støtter op om arbejdet med bl.a. salg, marketing og service gennem den samlede kunderejse. Du får også konkrete og brugbare tips til, hvordan du øger sandsynligheden for, at CRM bliver en naturlig og selvfølgelig del af dine medarbejderes dagligdag. Hvilket jo er grundlaget for, at det samlede CRM-projekt bliver til en succes.