Avatar billede Frederik Andersen Juniormester
18. maj 2017 - 22:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

KRITISK! Mit excel (til Mac) er stoppet med selv at opdatere!

Indtil for 10 minutter siden, opdaterede mit Excel selv, når man indtastede nye værdier i celler, hvor formler var koblet op på.

Nu skal jeg trykke F9 før den opdaterer.

Udover det har den problemer, når man trækker en celle ne, hvor værdierne skal ændre sig - her kopierer den blot den samme værdi hele vejen ned.

Jeg skal bruge excel til eksamen på mandag, så jeg håber I kan hjælpe mig!

På forhånd tak.
Avatar billede acore Ekspert
18. maj 2017 - 22:54 #1
Det første skal du rette i indstillingerne
Avatar billede acore Ekspert
18. maj 2017 - 22:56 #2
Det andet kan du måske give et simpelt eksempel på?
Avatar billede Frederik Andersen Juniormester
18. maj 2017 - 23:18 #3
Hej Acore!

Tak for dit hurtige svar - jeg fandt løsningen på mit første problem i dit første svar!

Af uransagelige årsager, afhjalp det også mit andet problem.
- problemet var, at værdien "2" kom frem, i flere og flere celler, hver gang jeg ændrede en værdi et vilkårligt sted på mit ark. Det gav absolut ingen mening - men jeg forestiller mig måske, det er Mac-udgaven der går ind og driller.

Begge problemer er løst - Mange tak !!
Avatar billede acore Ekspert
19. maj 2017 - 06:12 #4
Godt det blev løst. Det andet problem er formentlig relateret til den manglende genberegning.

Held og lykke med Don eksamen