Maya Green

profile picture

Oprettet: 1. december 2017 kl. 02.22

Niveau: Praktikant

Oprettede spørgsmål: 1

Kommentar skrevet: 8


Se spørgsmål hvor Maya Green har deltaget

Spørgsmål oprettet af Maya Green

Titel Indlæg Oprettet Seneste aktivitet
CD-drev kan ikke åbnes. Af Maya Green i Musik & videoafspillere 18 12/01/201821:11 13/01/201811:09



Premium
Herning Kommune kæmper med at inddrage borgerne i udviklingen af ny it: "Viljen og ordene er der, men det tager tid," siger it-chef
It i det offentlige: Det offentlige dumper, når det kommer til at inddrage brugerne i udviklingen af kommende it-løsninger, viser en undersøgelse. It-chef Poul Venø kæmper med at få det til at lykkes. "Man skal også forstå den kompleksitet, vi arbejder med i kommunerne," forklarer han.
Computerworld
Google indfører Android-gebyr efter kæmpe EU-bøde: Android-producenter skal nu betale for brug af Google-tjenester
Efter sommerens kæmpe EU-bøde indfører Google licensbetaling for Android-producenters brug af blandt andet Play Store. Men "Android vil forblive gratis og open source," lyder det fra selskabet.
CIO
Forleden reparerede en mekaniker min bil: Det kostede 4.200 kroner, som min hjerne snød mig til at betale med et smil
De rationelle it-beslutninger du træffer er måske en illusion. Det lærte jeg da min bil gik i stykker og min hjerne snød mig til at tro, at alt var fint. Til gengæld fandt jeg tre fælder dine it-beslutninger kan falde i.
Job & Karriere
Her er syv job-annoncer der overrasker med helt usædvanlige overskrifter
Der er mange ledige it-job i øjeblikket. It-jobbank har her fundet syv spændende stillinger, der har det til fælles, at annoncen har en utraditionel overskrift.
White paper
Syv nemme trin: Sådan leverer du fremtidens digitale kundeservice
Når kunder besøger jer via digitale touchpoints, kan deres rejse godt virke tilfældig og med flere omveje undervejs, men det er vigtigt at slå fast, at for kunden er det én samlet oplevelse. Når den kundeoplevelse byder på udfordringer, så stiger frustrationen hos kunden, og det er et stort problem for jeres forretning. I dette whitepaper gennemgår vi syv simple trin, kan give dig en indsigt i hvordan I tilpasser jer fremtidens kundeservice .