Rash

profile picture

Oprettet: 7. januar 2018 kl. 21.50

Niveau: Praktikant

Oprettede spørgsmål: 1

Kommentar skrevet: 3


Se spørgsmål hvor Rash har deltaget

Spørgsmål oprettet af Rash

Titel Indlæg Oprettet Seneste aktivitet
Brug for en venlig sjæl, der kan hjælpe en sygeplejerske; Makroer i excel Af Rash i Excel 13 08/01/201821:15 13/02/201820:29



Premium
Kendt dansk trafik-app virker igen som før: Har lukket ned for Frank Rasmussens adgang til data
Interview: Saphe har stoppet for telerigmanden Frank Rasmussens adgang til trafik-appens data. Det er sket på utraditionel vis, men betyder, at Fartkontrol.nu-appen igen fungerer som før. "Beskyldningerne var rigtige nok, men vi har lukket ned, så vi kan se, at Hopper ikke tager vores data længere," lyder det fra Saphe.
Computerworld
Google indfører Android-gebyr efter kæmpe EU-bøde: Android-producenter skal nu betale for brug af Google-tjenester
Efter sommerens kæmpe EU-bøde indfører Google licensbetaling for Android-producenters brug af blandt andet Play Store. Men "Android vil forblive gratis og open source," lyder det fra selskabet.
CIO
Forleden reparerede en mekaniker min bil: Det kostede 4.200 kroner, som min hjerne snød mig til at betale med et smil
De rationelle it-beslutninger du træffer er måske en illusion. Det lærte jeg da min bil gik i stykker og min hjerne snød mig til at tro, at alt var fint. Til gengæld fandt jeg tre fælder dine it-beslutninger kan falde i.
Job & Karriere
Her er syv job-annoncer der overrasker med helt usædvanlige overskrifter
Der er mange ledige it-job i øjeblikket. It-jobbank har her fundet syv spændende stillinger, der har det til fælles, at annoncen har en utraditionel overskrift.
White paper
Syv nemme trin: Sådan leverer du fremtidens digitale kundeservice
Når kunder besøger jer via digitale touchpoints, kan deres rejse godt virke tilfældig og med flere omveje undervejs, men det er vigtigt at slå fast, at for kunden er det én samlet oplevelse. Når den kundeoplevelse byder på udfordringer, så stiger frustrationen hos kunden, og det er et stort problem for jeres forretning. I dette whitepaper gennemgår vi syv simple trin, kan give dig en indsigt i hvordan I tilpasser jer fremtidens kundeservice .