Jan K

profile picture

Oprettet: 23. oktober 2018 kl. 10.21

Niveau: Ekspert

Oprettede spørgsmål: 11

Kommentar skrevet: 787


Se spørgsmål hvor Jan K har deltaget

Spørgsmål oprettet af Jan K

Titel Indlæg Oprettet Seneste aktivitet
Tællefejl i Excel Af Jan K i Excel 1 09/08/202011:05 09/08/202011:07
Pc kan ikkevse netværk Af Jan K i Routere & Switches 8 14/06/202021:26 16/06/202014:55
Fodnotetypografi driller Af Jan K i Word 3 05/11/201923:31 06/11/201909:53
Problemer med at gemme dokument Af Jan K i Word 4 11/10/201911:45 11/10/201916:43
Forøg skriftstørrelsen Af Jan K i Word 9 28/09/201911:20 29/09/201900:27
Hent flere



Computerworld
For to år siden nedsænkede Microsoft 864 servere i Nordsøen: Nu er datacenteret på land igen - se resultatet her
Microsoft har efter to år hævet sit undervands-datacenter op af Nordsøen. Her er de erfaringer, selskabet har gjort sig.
CIO
Torben Fabrin og Arla måtte på få dage omstille hele deres produktion da coronaen ramte
Da coronaen ramte verden måtte mejerigiganten Arla på få dage omstille sin produktion. Samtidig voksede salget massivt til supermarkeder mens institutioner og restauranter gik næsten i stå. Hør hvordan Arla kom gennem krisen ved blandt andet være klar med realtime analytics.
Job & Karriere
På jagt efter et it-job i Jylland? Her er 10 stillinger fra Aabenraa til Aalborg, der ledige netop nu
Vi har fundet en række spændende stillinger til dig, der jagter et it-job. Her kan du vælge og vrage mellem ledige stillinger lige fra Aabenraa til Aalborg.
White paper
Stor rapport kortægger: Sådan er kundernes forventninger til en moderne kundeservice
Kender du din målgruppes foretrukne kanal til annoncering, salg og kundeservice? Ved du om salg og kundeservice arbejder godt nok sammen? Og i hvilken grad lever du op til kundernes forventninger? De spørgsmål kan du finde svar på i dette whitepaper fra Zendesk, som via knapt 5.000 interviews og spørgeskemaer har kortlagt både kunder og customer experience-folks erfaring og forventninger til en god kundeoplevelse. Whitepaperet er derfor en oplagt og overskuelig målestok, for dig der arbejder med customer experience og vil benchmarke sin egen indsagt – eller til dig, der skal til at etablere en moderne kundeoplevelse og vil prioritere indsatsen korrekt.