Oprettet: 10. februar 2008 kl. 20.41
Niveau: Nybegynder
Oprettede spørgsmål: 6
Kommentar skrevet: 7
Se spørgsmål hvor Bergsorensen har deltaget| Titel | Indlæg | Oprettet | Seneste aktivitet |
|---|---|---|---|
| Automator - erstat ÆØÅ Af Bergsorensen i Mac | 1 | 04/10/201018:44 | 08/10/201009:03 |
| NAS FTE - connection reset Af Bergsorensen i Andet netværk | 0 | 02/02/201010:52 | - |
| Skrive i firefox adressefelet (mac) Af Bergsorensen i Browsere | 2 | 06/11/200918:28 | 06/11/200918:44 |
| BASH dræb process automatisk Af Bergsorensen i Mac | 3 | 28/08/200920:57 | 28/08/200921:07 |
| VBA Excel problem Af Bergsorensen i Office & Kontorpakker | 3 | 17/02/200915:42 | 09/03/200911:42 |
| 58 min siden | Creative Soundblaster Audigy FX v2 Af ErikHg i Andet hardware |
| I går 16:10 | Tilbage til Outlook Klassisk design Af susalapi i E-mail programmer |
| I går 13:59 | CRASH og så gik windows ud af vinduet og ret til helvede .... Af snestrup2000 i Windows |
| 26/0621:22 | Problem med "Explorer Patcher" (File Explorer i Win 11) Af ErikHg i Andet software |
| 26/0611:14 | Windows 10 forlænger 1 år til 12. Okt. 2027 Af Uvanga i Windows |