| Titel | Indlæg | Oprettet | Seneste aktivitet |
|---|---|---|---|
| Total Commander - Darkened ? Af embql i Andet software | 3 | 10/08/200823:23 | - |
| Problemer med email. Af pepperfar i E-mail programmer | 2 | 07/05/200708:45 | - |
| Flytte rundt med vinduer og fjerne sikkerhedsbekyttelse Af webudvikleren i Windows | 6 | 20/02/200720:20 | - |
| Vuder banner Af mrwheel i Webdesign | 14 | 15/08/200618:52 | - |
| Hvvordan kan man klage når Af pillpopper i Fri debat | 49 | 06/06/200613:55 | - |
| Gennemsyn af log-fil? Af Slettet bruger i Andet sikkerhed | 9 | 14/10/200519:07 | - |
| Langsom windows opstart Af jojulha i Windows | 19 | 14/10/200510:40 | - |
| ADSL går ud Af jurij i Internetforbindelser | 16 | 15/06/200503:03 | - |
| Netværk begrænse hastigheden på en bruger Af lht i Andet netværk | 2 | 01/11/200419:08 | - |
| computerne kan ikke pinge hinanden Af jeanette18 i Andet netværk | 8 | 22/10/200419:46 | - |
| I går 20:51 | Forslag søges til at forbinde gamle maskiner med nyere TV Af VD0506 i Musik & videoafspillere |
| 22/0614:51 | Mobilt internet med datadelingskort Af Erik R i Internetforbindelser |
| 21/0620:16 | Lokal konto? Af Jytte i Word |
| 21/0617:44 | Beskære et billede (2 billider) - Linux Af Ikke-ekspert i Linux |
| 20/0616:59 | Konverter fra analogt RCA-mini jack kabel til USB til bærbar pc Af ErikHg i Andet hardware |