| Titel | Indlæg | Oprettet | Seneste aktivitet |
|---|---|---|---|
| Enhedsdriverprogrammet blev ikke installeret. Af kapeshape i Windows | 3 | 07/10/201010:05 | 07/10/201010:28 |
| opgradering Af kapeshape i Andre styresystemer | 8 | 01/03/201010:53 | 01/03/201012:13 |
| Windows programmer på MacBook? Af Gnoleben i Andre styresystemer | 9 | 12/05/200900:45 | 04/11/200923:29 |
| RAM til HP Mini 2140 Af kapeshape i PC | 15 | 29/04/200916:21 | 29/04/200920:10 |
| computeren vil ikke starte op !!!! Af Larshpp i PC | 4 | 29/04/200915:25 | 02/05/200923:30 |
| Windows is shutting down Af corleon i Andre styresystemer | 16 | 29/04/200913:50 | 29/04/200922:08 |
| Mest smertefri måde at køre windows på mac Af booyaka i Andre styresystemer | 2 | 29/04/200913:23 | 29/04/200914:39 |
| 4 min siden | Creative Soundblaster Audigy FX v2 Af ErikHg i Andet hardware |
| I går 16:10 | Tilbage til Outlook Klassisk design Af susalapi i E-mail programmer |
| I går 13:59 | CRASH og så gik windows ud af vinduet og ret til helvede .... Af snestrup2000 i Windows |
| 26/0621:22 | Problem med "Explorer Patcher" (File Explorer i Win 11) Af ErikHg i Andet software |
| 26/0611:14 | Windows 10 forlænger 1 år til 12. Okt. 2027 Af Uvanga i Windows |