| Titel | Indlæg | Oprettet | Seneste aktivitet |
|---|---|---|---|
| Skrivebordsikoner XP SP2 Af pgnyl i Windows | 12 | 11/02/200813:17 | - |
| Acer: WIN fylder hele HD Af pgnyl i Andre styresystemer | 6 | 23/03/200709:36 | - |
| "ebook reader 2.2" Af pgnyl i Andet hardware | 5 | 17/10/200310:18 | - |
| Kan ikke få forbindelse til http://tdckabeltv.dk/ Af pgnyl i Internetforbindelser | 10 | 09/10/200309:47 | - |
| Modem får ingen klartone (fejl 680) Af pgnyl i Internetforbindelser | 13 | 18/05/200314:17 | - |
| udskrift "," med "." Af thinge i JavaScript | 2 | 17/02/200310:01 | - |
| Scriptfejl i Internet Eksplorer 6,0 med RealOne player Af pgnyl i Browsere | 1 | 25/12/200211:40 | - |
| 3 min siden | Problem med "Explorer Patcher" (File Explorer i Win 11) Af ErikHg i Andet software |
| I dag 11:14 | Windows 10 forlænger 1 år til 12. Okt. 2027 Af Uvanga i Windows |
| I går 22:20 | Jeg bakser med noget Database og If Then med ASP - hvad gør jeg galt? Af Peer i ASP |
| I går 18:56 | Fjern AI-eksperten Af KurtG i Office & Kontorpakker |
| 24/0620:51 | Forslag søges til at forbinde gamle maskiner med nyere TV Af VD0506 i Musik & videoafspillere |