| Titel | Indlæg | Oprettet | Seneste aktivitet |
|---|---|---|---|
| RSA VS VPN Af radok i Andet sikkerhed | 1 | 08/03/200913:06 | 08/03/200913:38 |
| Administrator/lokal bruger Af jmch55 i Andet software | 3 | 08/03/200913:06 | 12/03/200923:13 |
| RIS server hvordan få jeg exe med i xp installation Af fedthans i Windows | 2 | 21/02/200717:15 | - |
| Kan se c.-drevet på min win 2003 server via terminalopkobling Af kold6000 i Windows | 7 | 16/02/200717:49 | - |
| Begrænsning af brugers adgang til internettet Af ravnen84 i Windows | 8 | 20/04/200513:45 | - |
| W2k3 som DC for et Domaine Af ravnen84 i Windows | 12 | 31/03/200521:45 | - |
| Undgå screensaver på maskine Af jgni i Windows | 6 | 06/12/200413:23 | - |
| installation af linux med win2k server Af ravnen84 i Linux | 3 | 26/02/200417:22 | - |
| personlig folder på klienten Af maximus25 i Windows | 15 | 29/10/200310:02 | - |
| DNS fejl (5774) Af ravnen84 i Windows | 11 | 27/08/200315:43 | - |
| I dag 14:51 | Mobilt internet med datadelingskort Af Erik R i Internetforbindelser |
| I går 20:16 | Lokal konto? Af Jytte i Word |
| I går 17:44 | Beskære et billede (2 billider) - Linux Af Ikke-ekspert i Linux |
| 20/0616:59 | Konverter fra analogt RCA-mini jack kabel til USB til bærbar pc Af ErikHg i Andet hardware |
| 19/0612:25 | ASUS - Ikke muligt at åbne PC-en Af Laqsse Kristiansen i PC |