Avatar billede jmch55 Nybegynder
08. marts 2009 - 13:06 Der er 3 kommentarer

Administrator/lokal bruger

Hej
Er der en der kan forklare mig sammenhængen/forskellen på hvordan programmer bliver installeret på computeren, logget på som administrator henholdsvis lokal bruger.

Med venlig hilsen
Jan
Avatar billede ravnen84 Nybegynder
08. marts 2009 - 13:40 #1
Som udgangspunkt så installeres de ens, da brugeren du bruger til at installere med, også er administrator og dermed har samme rettigheder.
Avatar billede jmch55 Nybegynder
08. marts 2009 - 18:45 #2
Du skriver som udgangspunkt. Hvis den lokale bruger ikke har administrator rettigheder, hvad så?
Avatar billede ravnen84 Nybegynder
12. marts 2009 - 23:13 #3
Antager det er windows i snakker om.
Jeg mener ikke man får lov til at installere programmet.