| Titel | Indlæg | Oprettet | Seneste aktivitet |
|---|---|---|---|
| Brugt HP Compaq dc7600. Kan ikke installere et OS Af lykkelamaen i PC | 7 | 21/10/201019:27 | 22/10/201011:43 |
| Ingen tekst i Steam og Messenger Plus! Af lykkelamaen i Andet software | 2 | 05/04/200814:06 | - |
| Simpelt script til Windows Kommandopromt Af lykkelamaen i Andet programmering | 2 | 07/06/200719:52 | - |
| Valg af tablet pc Af lykkelamaen i PC | 8 | 13/07/200610:48 | - |
| Fejl ved reinstallation af WinXP home - pci.sys Af lykkelamaen i Windows | 36 | 03/03/200615:39 | - |
| NTSC på dansk computer Af lykkelamaen i Andet software | 5 | 23/03/200512:10 | - |
| NTSC på dansk computer Af lykkelamaen i Andet software | 3 | 23/03/200512:06 | - |
| Ingen internet. Hvor er fejlen? Af lykkelamaen i Andet netværk | 7 | 23/03/200511:00 | - |
| Start på programmering Af lykkelamaen i Andet programmering | 20 | 29/01/200515:54 | - |
| Win XP + Win 98 skal dele ADSL. Af lykkelamaen i Andet netværk | 11 | 29/02/200419:53 | - |
| I dag 16:10 | Tilbage til Outlook Klassisk design Af susalapi i E-mail programmer |
| I dag 13:59 | CRASH og så gik windows ud af vinduet og ret til helvede .... Af snestrup2000 i Windows |
| I går 21:22 | Problem med "Explorer Patcher" (File Explorer i Win 11) Af ErikHg i Andet software |
| I går 11:14 | Windows 10 forlænger 1 år til 12. Okt. 2027 Af Uvanga i Windows |
| 25/0622:20 | Jeg bakser med noget Database og If Then med ASP - hvad gør jeg galt? Af Peer i ASP |