| Titel | Indlæg | Oprettet | Seneste aktivitet |
|---|---|---|---|
| Ti4800 vs. Ti4600 Af puttitat i PC | 5 | 14/01/200320:41 | - |
| Køre Battlefield 1942 med gfx kort uden T&L Af cyberesben i PC | 6 | 05/09/200222:11 | - |
| HD forsvinder til tider Af dargny i Andet hardware | 5 | 01/09/200223:37 | - |
| Outlook98 (Helligdage for næste år) Af jsc3000 i E-mail programmer | 3 | 12/12/200111:45 | - |
| Win Me +Win Xp Af snogen i Windows | 11 | 12/12/200111:44 | - |
| \"Send til postmodtager\" funktionen i word 97 og outlook98 - HJÆLP Af jsc3000 i Office & Kontorpakker | 4 | 29/10/200110:58 | - |
| DDE kald fra XAL til Word Af jsc3000 i Office & Kontorpakker | 11 | 25/10/200110:19 | - |
| Outlook - kalenderproblemer Af anne-marie i Office & Kontorpakker | 1 | 23/10/200114:13 | - |
| Option Pack på NT4 med SP4 eller nyere! Af jsc3000 i Windows | 8 | 27/09/200118:00 | - |
| I dag 11:14 | Windows 10 forlænger 1 år til 12. Okt. 2027 Af Uvanga i Windows |
| I går 22:20 | Jeg bakser med noget Database og If Then med ASP - hvad gør jeg galt? Af Peer i ASP |
| I går 18:56 | Fjern AI-eksperten Af KurtG i Office & Kontorpakker |
| 24/0620:51 | Forslag søges til at forbinde gamle maskiner med nyere TV Af VD0506 i Musik & videoafspillere |
| 22/0614:51 | Mobilt internet med datadelingskort Af Erik R i Internetforbindelser |