Avatar billede jakobdo Ekspert
10. december 2014 - 20:16 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Post nummer 1.000.000

Vildt ikke?
Avatar billede supertekst Ekspert
10. december 2014 - 20:24 #1
Nemlig :-)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
10. december 2014 - 20:33 #2
Ja, og hvad er så dit spørgsmål?
Avatar billede jakobdo Ekspert
10. december 2014 - 20:59 #3
Hvad har jeg vundet?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
10. december 2014 - 21:13 #4
Godt spørgsmål!
Avatar billede Beach Mester
10. december 2014 - 23:12 #5
Syntes ikke det går lige så hurtigt som i gamle dage, men fint rundt tal at komme op på.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
10. december 2014 - 23:36 #6
Det går lidt langsommere, ja. Men det er jo fordi Danmarks befolkning på grund af eksperten.dk er blevet klogere, og ikke behøver spørge så meget.

Den halve million blev nået 18. maj 2004, og der havde eksperten.dk levet i omtrent 7-8 år. Den sidste halve million tog så godt 10 år.
Avatar billede Beach Mester
11. december 2014 - 00:36 #7
Ja.. Kan godt se det kun er lidt langsommere nu. Måske man bare ikke ser så mange spændende spørgsmål længere..?
Ved det ikke, men ser selv alt for meget "skal købe en ny bærbar" eller "er denne noget vær" og ting i den dur.
Ikke så mange nørdespørgsmål som dengang.
Måske jeg bare skal fjerne mit abo på fri debat, men så ville jeg jo gå glip af denne snak med gamle drenge her på E:-)

Var lige inde og se hvor længe man selv havde været med, og der står år 2000. Var det ikke noget med at vi fik redesignet siderne omkring der, og der ved den lejlighed blev 0-stillet en masse konti?
Mener jeg var med en del år før 2000!
Avatar billede fastwrite Nybegynder
11. december 2014 - 01:20 #8
Jeg har også været med siden år 2000. Dengang var det sjovt at være på E og svare på alverdens spørgsmål. Efter at det blev opkøbt, og det ikke var så nørdet mere, faldt jeg lidt fra.

Men 1 million kommentarer... det er på en måde lidt skræmmende.

Hvis du i snit har brugt 20 sekunder pr. kommentar - har du brugt 333.333 minutter - eller 5555 timer, eller 231 døgn, eller næsten 8 måneder af dit liv!

Altså næsten 1 års uafbrudt svaren og kommenteren.. Og det er bare 20 sekunder pr. indlæg.

Hvis ellers dine indlæg er kvalitativt bedre end hvad man finder mange steder, burde Eksperten sende dig en gave.
Avatar billede fastwrite Nybegynder
11. december 2014 - 01:21 #9
#7 - jo, nu du skriver det, kan jeg godt huske noget svagt om at vi blev nulstillet, for jeg mener at jeg var med FØR år 2000 - ligesom flere af jer andre gamle gutter herinde.
Avatar billede jakobdo Ekspert
11. december 2014 - 06:00 #10
Vi lyder som vores bedste forældre. ☺ Alting var bedre i gamle dage.
Men det er jo rigtigt, i gamle dage blev der netop stillet sjove, udfordrende og spændende spørgsmål. Hvor er de henne nu?  Er brugerne væk eller er de vitterlig blevet så fandens kloge at de kan alting selv.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
11. december 2014 - 06:33 #11
Ja, vi lyder endda som vore bedsteforældre. De siger egentlig, at alting var anderledes i gamle dage - og det er jo korrekt.
Avatar billede jakobdo Ekspert
11. december 2014 - 07:09 #12
Som ekspert/udvikler er man vel også ok tilfreds med ting udvikler sig. ☺
Avatar billede fastwrite Nybegynder
11. december 2014 - 07:13 #13
Jo, naturligvis. Jeg tænker bare mere på den ånd der var over E-forummet for ja, det er jo så over 14 år siden. Der var siden slet ikke så avanceret som den er i dag.

Jeg kan huske da det så sådan ud: http://web.archive.org/web/20000229112603/http://www.eksperten.dk/

:-)
Avatar billede showsource Seniormester
11. december 2014 - 15:03 #14
Har selv været væk et stykke tid, fordi jeg ikke "nørder" mere (næsten)

Men er da stadig frisk på at ta' jer eller blot èn af jer "gamle" i en pot billard !!!
(Det hænger sgu mere fast, billard altså)
Avatar billede leif Seniormester
14. december 2014 - 21:07 #15
#13 -> Ja, det var tider.
Avatar billede jakobdo Ekspert
05. januar 2015 - 10:52 #16
Lukketid