Avatar billede hherskind Mester
16. december 2014 - 13:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Gmail viser alle mine sendte mail i Indbakken

Min Gmail har i et stykke tid vist samtlige mine afsendte mails også i min Indbakke. Og det kan jeg ikke se nogen logik i!

Google henviser tilsyneladende til, at jeg skal lave en "regel" for at forhindre dette. Men kan det ikke fikses på anden måde?

Jeg har ikke tilknyttet nogen POP3-konti. Jeg har lagt min Yahoo-adresse ind som en adresse, som Gmail (også) kan sende fra.
Avatar billede hherskind Mester
15. januar 2015 - 11:20 #1
Ingen svar
Avatar billede MADOlsen Forsker
15. januar 2015 - 11:41 #2
Du har ikke fået lavet det sådan, at du automatisk selv bliver sat som BCC på alle mails?
Avatar billede hherskind Mester
15. januar 2015 - 11:52 #3
Det var da et kvalificeret bud! Kan du give et hint om, hvor jeg checker det?
Avatar billede fiddersenstyg Nybegynder
10. september 2015 - 12:22 #4
Fandt du en løsning på dette? Jeg har samme problem.