Avatar billede ronrea Seniormester
18. december 2014 - 23:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Installering af Java

Hejsa

Håber jeg kan få hjælp til at installere Java på min PC.

Jeg kører Windows 7
8 GB Ram

Når jeg førsøger at installere Java tager det en uendelig tid ?

Billedet med teksten : Downloading Java Installer bliver ved med at tælle tiden op. I øjeblikket skriver den : Estimated time left 1 hour 40 ??

Det kan da vel ikke passe ?

Har prøvet det flere gange - og PC'en er ren. Der er ikke installeret nogen Java så vidt jeg kan se.

På forhånd tak
ronrea
Avatar billede Slettet bruger
19. december 2014 - 03:24 #1
1) det ku være du er uheldig og java websiden ikke virker
2) brug en anden browser
Avatar billede claes57 Ekspert
19. december 2014 - 09:39 #2
Er du sikker på, at du skal bruge det? Langt de fleste steder med nemid-login kan klare sig uden, og alle skal kunne køre uden java fra nytår.

Men ellers så http://www.java.com/en/download/manual.jsp hent offline-versionen (hvis du er på en 64-bit windows, så skal du hente både 32 og 64bit versionerne).
Avatar billede ronrea Seniormester
19. december 2014 - 22:26 #3
Hejsa

Tak for indlæggene

Det viste sig at jeg havde problemer med routeren, så da jeg "gik uden om denne" løste det sig :-)

mvh
ronrea