Avatar billede Christian-max Nybegynder
18. december 2014 - 23:32 Der er 10 kommentarer

Keyluckker

hej har fået af vide at i kan hjælpe mig her inde for har haft en meget træls oplevelse med en key lucker

så ville høre om der en der har tid/løst til at få tjekket min pc igenmen
så jeg kan føle mig sikker igen

V.H Christian Max

P.s glædelig jul og kan godt forstå hvis folk først har tid efter jul
men håber at høre fra en
Avatar billede Christian-max Nybegynder
18. december 2014 - 23:39 #1
glemte lige at skrive hvad jeg har gjort

har kørt antivirus (Microsoft security essentials)

har kørt et Malware scan (Malwarebytes)

og tjekket om jeg havde 2 winluckon.exc og havde kun en

og ja er sikker på at jeg har haft/har en key lucker for har fået taget for 600 euro i skins i et steam spil (cs go)
Avatar billede Slettet bruger
19. december 2014 - 03:37 #2
Process Explorer giver et meget detaljeret billede af hvilke processer der kører i din computer.
http://technet.microsoft.com/en-us/sysinternals/bb896653

Se om der er en keylogger der, eller andre ting du ikke ved hvad er.
Ved at kigge lidt på tingene kan du se om det er noget skidt, eller noget du ikke har brug for. Lær din maskine at kende, se hvad der kører i den, på den måde kan du nemt opdage næste gang den er gal.

Hvis du finder keyloggeren med process explorer, kan du spore hvor på disken den ligger, og så bare slette den. Og gå også i startmenu/kommandolinien, skriv regedit, og spor keyloggeren i registreringsdatabasen, så kan du se hvor den har hæftet sig på i systemet. Slet alle disse poster du finder. (F3 for at søge)

Husk at få et nyt kreditkort! du kan tilføje et nyt i steam.
Normalt skifter banken dit kort ud hvis det har været misbrugt.
Avatar billede Slettet bruger
21. december 2014 - 16:06 #3
@Christian-max læs #16
http://www.eksperten.dk/spm/1000239

#2 !!!!!!
Avatar billede Christian-max Nybegynder
22. december 2014 - 12:23 #4
Det må jeg lige prøve er desværre ikke hjemme lige pt som jeg er rigtig træt af så jeg kunne få fixet mit problem men jeg vil vende tilbage efter nytår så mange tak for respons

Og glædelig jul og godt nytår
Avatar billede Slettet bruger
30. december 2014 - 17:51 #5
@Christian-max hvis du har fulgt vejledningen fra Eksperten.dk om Malwarebytes free vil du i Malwarebytes free i Historie kunne se en Log. Se billed.
http://i.imgur.com/ylh6kPq.png

Klik på Log Under Sælger klik på kopier til Clipsbord og sæt Log ind her på Eksperten.dk
Avatar billede Christian-max Nybegynder
30. december 2014 - 18:13 #6
okay køre et nyt scan og ligger loggen ind tager nok lige 5-10 min
Avatar billede Christian-max Nybegynder
30. december 2014 - 18:23 #7
Malwarebytes Anti-Malware
www.malwarebytes.org

Scan Date: 30-12-2014
Scan Time: 18:11:56
Logfile:
Administrator: Yes

Version: 2.00.4.1028
Malware Database: v2014.12.30.06
Rootkit Database: v2014.12.29.02
License: Trial
Malware Protection: Enabled
Malicious Website Protection: Enabled
Self-protection: Disabled

OS: Windows 7 Service Pack 1
CPU: x64
File System: NTFS
User: Max

Scan Type: Threat Scan
Result: Completed
Objects Scanned: 324075
Time Elapsed: 6 min, 4 sec

Memory: Enabled
Startup: Enabled
Filesystem: Enabled
Archives: Enabled
Rootkits: Disabled
Heuristics: Enabled
PUP: Enabled
PUM: Enabled

Processes: 0
(No malicious items detected)

Modules: 0
(No malicious items detected)

Registry Keys: 0
(No malicious items detected)

Registry Values: 0
(No malicious items detected)

Registry Data: 0
(No malicious items detected)

Folders: 0
(No malicious items detected)

Files: 0
(No malicious items detected)

Physical Sectors: 0
(No malicious items detected)

(end)
Avatar billede Slettet bruger
30. december 2014 - 21:13 #8
Den ser flot ud - ingen malware, computeren er ren. Hvordan køre computeren nu.
Avatar billede Christian-max Nybegynder
30. december 2014 - 22:00 #9
det prøver jeg mange tak og godt nytår
Avatar billede Christian-max Nybegynder
01. januar 2015 - 15:50 #10
må faktisk sige efter jeg har hentet og brugt Avira Control Center

så er den blivet ret langsom altså tager lige 40 sec om at starte op nu istedet for 10 sec men kan det være det program??