Avatar billede sysop Juniormester
23. december 2014 - 21:41 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Foto fylder men der er ingen.

Hej

På min Ipad har jeg snart ikke mere plads og kan se mine fotos fylder 12 GB men jeg har slettet alle fotografier.

Når jeg sætter den til Itunes siger den jeg har 64 billeder der fylder 12 GB. Nogen der ved hvordan jeg får dem slettet?
Avatar billede nfssister Forsker
24. december 2014 - 00:33 #1
Når du sætter din iPad til - så gå ind i computer , og ind i iPad, DCIM mappen - Kan du se noget derinde ?
Avatar billede Slettet bruger
25. december 2014 - 06:16 #2
de er vel røget i en "skraldespand" og kan altså gendannes lige nu.
Avatar billede sysop Juniormester
25. december 2014 - 10:25 #3
Hej

Den mappe er der slet ikke. Der står bare internal storage og det er tomt.

Der er ikke et eneste billede på den men når jeg går i indstilling og brug så har den brugt 12GB.

Dælme underligt.
Avatar billede sysop Juniormester
21. februar 2015 - 09:41 #4
Måtte slette alt og starte forfra. KUnne ikke finde frem til billederne som må have likket gemt et sted.
Avatar billede stinejh1980 Nybegynder
17. juli 2015 - 13:33 #5
Til en anden gang så har jeg lavet denne guide - det kunne måske have hjulpet :-)
http://handyhusmor.blogspot.com/2015/07/iphone-lageringsplads-er-fuld.html