Avatar billede Torben1972 Nybegynder
28. december 2014 - 21:48 Der er 5 kommentarer

der er ikke installeret en lydoutputenehd

hejsa har være oppe ved min far i dag. han har ikke lyd på computeren mere. Han har fået installeret en ny grafikkort, så nu skriver den der ikke er en lydoutputenhed installeret på computeren . computeren er en , hp  model m7733.dk med vista home premuim edition  installeret .
processer AMD Athlon 64*2
styresystem 32 bit.
grakfikkort er en navidia geforce  210 og opdateret til 340. 45 og der kan jeg se at lyd driver er installeret men
har prøvet at arbejde med computeren hele dagen , men uden held , så håber meget på hjælp
Avatar billede milter Ekspert
28. december 2014 - 22:45 #1
Prøv at starte med at kigge her:

http://windows.microsoft.com/da-dk/windows/tips-fixing-common-sound-problems#tips-fixing-common-sound-problems=windows-vista

Start med første punkt, dvs. "Jeg hører ingen lyd fra computeren"
Avatar billede Torben1972 Nybegynder
28. december 2014 - 23:59 #2
hejsa har prøvet at tjekke , men computeren virker stadigvæk ikke med lyd, kan kun se at når man kigger på fjern programmer at navedia lydkort/ lyd driver er installeret  , men kigger man under enhedshåntering er der ingen lydkort, installeret,selvom der står high definiton audio. Siger stadigvæk der ingen lydoutput er på computeren, så ved ikke lige helt , men kan konkluderer at jeg mangler en output enhed til lyd , så det må jeg starte med , men hvad for en. til Windows vista home premuim 32 bit.
Avatar billede milter Ekspert
29. december 2014 - 00:35 #3
Herunder er en anden og lidt mere detaljeret side fra HP om lydproblemer. Prøv evt. at starte med punkt 9 og 10, men du skal nok gennem alle punkterne, før du finder løsningen:

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?cc=dk&lc=da&dlc=da&docname=c00820207
Avatar billede poko1 Ekspert
29. december 2014 - 08:23 #4
Prøv at køre Slimdrive!
http://gratisupload.dk/vis/676841/
Avatar billede Torben1972 Nybegynder
29. december 2014 - 14:40 #5
Hejsa mange tak for svar, men slim driver hjalp desværre ikke på problemet. Den siger stadigvæk der ikke er installeret en lydoutputendhen  på computeren, har snar prøvet alt uden held, er ved at pisse mig af. men mange tak for at prøve på at hjælpe.