Avatar billede vardepigen Praktikant
10. januar 2015 - 11:04 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Lyd til email-notifikationer

Det drejer sig om Sony Xperia Z3

Jeg har to forskellig email-konti på min mobil.

Jeg ønsker lyd når der kommer mail på konto 1, men ingen lyd når der kommer mail fra konto 2.

Er der nogen der kan fortælle om det kan lade sig gøre på Z3?
Avatar billede AndersKT87 Novice
11. januar 2015 - 13:25 #1
Spørgsmålet er nok mere om der findes dette til Android. Det ville også hjælpe at vide hvilken email-klient du bruger?
Avatar billede vardepigen Praktikant
11. januar 2015 - 13:33 #2
Det er løst - men ikke af mig, så jeg kan desværre ikke fortælle hvordan.

men kan fortælle at det er to forskellige e-mail klienter