Avatar billede tobiboy Nybegynder
10. januar 2015 - 22:40 Der er 1 kommentar

seagate wireless plus go word på IPad

Hej

Jeg har fået en seagate wireless plus i julegave, og jeg var meget glad for den - lige indtil jeg forsøgte at bruge den.
Jeg skriver referater når jeg er til forskellige møder, og det virker rigtig godt med, at jeg kan lægge alle min filer fra min mac over på seagate, og jeg kan også sagtens åbne dem, når jeg sidder med til mine møder.
Når jeg har så har åbnet et dokument og skrevet noget i det, så vil jeg jo gerne lægge det over på seagate igen, så jeg kan se dem på min mac når jeg kommer hjem.
Problemet er bare at det er åbenbart umuligt!
Når jeg gemmer et word dokument på min ipad, er det kun til at finde igen i word app'en.
Jeg kan ikke overføre dem til min seagate igen, for når jeg kigger på det i den medfølgende app, og gerne vil se hvad jeg kan overføre fra min seagate, er der bare alle mine billeder er min musik, ingen dokumenter. Den mappe der hedder documents er bare tom!
Er der nogle der kender til seagate og måske kan finde en løsning på hvordan jeg kan gøre?
Eller måske bare nogen der ved om der kan laves et dokument mappe på iPad - hvor ligger ens dokumenter egentlig henne? jeg mener der må jeg være en placering på iPad'en hvor man kan se sine dokumenter?
Avatar billede Slettet bruger
24. januar 2015 - 22:32 #1
Hej jeg har en seagate wireless plus. Hvordan få jeg den til at gå på mit netværk
Har prøvet mange gange men den vil ikke og kodeordet er det rigtige til mit netværk
Men den kan alligevel ikke.