Avatar billede one_kil Nybegynder
16. januar 2015 - 11:31 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Startside

Hej
min kæreste og jeg er blevet ejer af hver sin Samsung Galaxy 10.1 tap4 SM-T530
mit spørgsmål er nu hvordan ændre vi vores startside i internet Explore så vi får Google og ikke Samsungs startside.

Jeg plejer ikke at have problemer med det men kan simpelt hen ikke finde ud af det på disse to tablets
Avatar billede Slettet bruger
18. januar 2015 - 18:28 #1
Det kan ændres inde i Browserindstillinger ellers kan du dowanloade Google Chrome til din telefon via Google Play og bruge den som browser
Avatar billede one_kil Nybegynder
19. januar 2015 - 11:50 #2
Svar til Jurikran
jeg kan ikke finde noget som hedder Browserindstillinger nogen steder og det er ikke en telefon men en tablet. og med hensyn til chrome så er den installeret men vi ville hellere bruge internet explore ..... takker for at du ville bruge tid på det