Avatar billede bufli Mester
17. januar 2015 - 10:09 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mit AppleTV kan ikke længere tændes fra min iPhone/iPad

Hej

Førhen har jeg kunne tænde mit AppleTV fra min iPhone/iPad ved blot at gå ind i AirPlay symbolet og vælge AppleTV'et.

Det kan jeg ikke længere. Er der nogen der ved hvordan jeg kan aktivere denne funktion?

På forhånd tak
Avatar billede Slettet bruger
17. januar 2015 - 15:01 #1
Jeg har ledt efter løgninger og kunne ikke finde nogle, så jeg anbefaler du kontakter apple support via dette link

https://getsupport.apple.com/Issues.action

(dit serienummer står ï bunden af apple tvét)
Avatar billede nemlig Professor
17. januar 2015 - 15:22 #2
Jeg har samme udfordring med mit Apple TV. Det har stået på i nogle måneder nu, og jeg gætter på, at det hænger sammen med en softwareopdatering af Apple TV'et.
Jeg vil lige løbe indstillingerne igennem.
Avatar billede bufli Mester
17. januar 2015 - 15:55 #3
Jeg har samme mistanke - at det er opstået efter en opdatering. Det er ret irriterende for en der er så magelig som mig :-)
Avatar billede bufli Mester
16. februar 2015 - 07:54 #4
Lukker