Avatar billede Kenan1234 Nybegynder
24. januar 2015 - 19:23 Der er 2 kommentarer

Jeg har problemer med min propel

Hejsa.

Hej. Jeg har et lille problem med min bærbær(HP). Min propel larmer lidt og jeg tror den skal udskiftes. Hvad tror i sådan en udskiftning koster?
Avatar billede 220661 Ekspert
24. januar 2015 - 21:49 #1
Hej og velkommen til.
Hvilket modelnummer har din pc?
Der er nemlig stor forskal på hvor nemt det er at skifte blæserne i bærbare computere. Desværre er HP normalt ikke en af dem som der er nemme at skifte blæsere i.
Avatar billede 220661 Ekspert
24. januar 2015 - 22:09 #2
Øh. Det er ikke tilladt at have flere spørgsmål kørende med samme emne her på eksperten, så du må lukke det ene af spørgsmålene.