Avatar billede lcdebes10 Praktikant
26. januar 2015 - 14:41 Der er 4 kommentarer

gendannelse.

Jeg bruger Windows 8.
Mit problem er, at jeg har prøvet at lave gendannelse, da lyden på computeren er væk.
Jeg har fået meddelelse om, at gendannelse ikke kan gennemføres, p.gr.a. antivirusprogram. Den siger, at antivirusprammet skal lukkes ned. (Jeg bruger AVG).
Spørgsmålet er: Hvordan kan jeg lukke AVG ned, uden at det slettes af computeren?
Avatar billede claes57 Ekspert
26. januar 2015 - 15:21 #1
Ctrl+Shift+Esc giver joblisten. I fanebladet Processer finder du steder, hvor avg er nævnt. klik på en af dem, og på knappen 'afslut job' og fortsæt til alle avg er fjernet.
26. januar 2015 - 15:21 #2
"...prøvet at lave gendannelse,..." Hvordan har du i praksis prøvet det ?
Avatar billede Slettet bruger
26. januar 2015 - 15:57 #3
Avatar billede 220661 Ekspert
26. januar 2015 - 16:32 #4
#3 En lidt bøvlet måde de gør det på synes jeg.

Med Avast der højre klikker man på tray ikonet og kan deaktivere skjoldene hernede direkte.
Denne mulighed forekommer så ikke i AVG?

Eller bare lukke det ned med højreklik-(afslut-luk ned-shut Down).

AVG vil jo starte igen når computeren genstarter efter systemgendannelsen.