Avatar billede KennethLykke Mester
02. februar 2015 - 09:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

WIFI forbindelse forsvinder efter opgradering til OS X Yosemite 10.10.2

Kære alle

Efter jeg forleden opgraderede min iMac fra 10.10.1 til 10.10.2 har jeg oplevet at min WIFI forbindelse forsvinder efter mellem et halvt til fem minutter, hvorefter jeg er nødt til at lukke WIFI og åbne den igen, derefter har jeg så forbindelse imellem et halvt og fem minutter igen.

Hvis jeg slår Bluetooth fra, så virker alt igen som det skal, men dette er ikke en holdbar løsning.

Er der nogen der kender til en work around på dette?

Venlig hilsen
Kenneth
Avatar billede awh1979 Nybegynder
02. februar 2015 - 22:40 #1
Hej Kenneth.

Prøv evt. at skifte kanal på din router. Jeg havde et lignende problem (min var dog ikke synlig på noget tidspunkt), med min tablet. Prøv evt. at vælge kanal 6 - skift det tilbage hvis det ikke giver noget. Det er et forsøgt værd.

... jeg antager at du har forsøgt at genstarte routeren?

Mvh Anders
Avatar billede KennethLykke Mester
03. februar 2015 - 09:05 #2
Hej Anders, tak for dit forslag. Jeg har forsøgt mig med en genstartning, men vil prøve at skifte kanal.

På forskellige apple-forums virker det til at være et problem for flere, men endnu har ingen fundet en løsning, hvorfor jeg har stillet spørgsmålet her hos eksperterne. Jeg forsøger kanalskiftningen når jeg er hjemme igen.

Mvh
Kenneth
Avatar billede KennethLykke Mester
03. februar 2015 - 09:06 #3
Min fejl, det var ikke meningen jeg ville skrive et svar til mit eget spørgsmål... Sorry. Spørgsmålet er stadig åbent for svar!

/Kenneth