Avatar billede jakras Nybegynder
03. februar 2015 - 13:28 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Langsomt wordpress site

Hej, jeg har et site http://fortyfour.dk

Det kører ekstremt langsomt, selvom jeg har lavet en masse hastighedsoptimeringer og slået caching etc. til.

Det får ok ping tider, men i praksis passer de tider bare langt langt fra.

Google Page Speed insights giver også fornuftige resultater https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=fortyfour.dk&tab=desktop

Nogen forslag? Tænker det måske kan have noget med wpml pluginet at gøre?

Tak.
Avatar billede majbom Novice
14. februar 2015 - 21:52 #1
Jeg synes kun at den var langsom første gang jeg besøgte den. Selv med CTRL+F5 er den rimelig hurtigt nu. Du kan evt. bruge Network-fanen i Chromes Dev-tools (F12), for at se om det er nogle af dine eksterne referencer der er sløve.
Avatar billede jakras Nybegynder
18. februar 2015 - 11:48 #2
Tak for tjek.

Synes bare at det er problematisk når den er langsom første gang.

Har opdateret wpml plugin med det nyeste.

Ser ud til at hjælpe, gør det også det for dig?
Avatar billede majbom Novice
24. februar 2015 - 20:33 #3
Beklager det sene svar - ja, den virker betydelig hurtigere nu
Avatar billede jakras Nybegynder
24. februar 2015 - 22:03 #4
Tak og det skal du da ikke beklage.
Avatar billede jakras Nybegynder
14. juni 2015 - 20:20 #5
luk