Avatar billede sverreq Praktikant
03. februar 2015 - 17:09 Der er 2 kommentarer

Ukendt Apple-id på helt ny iPad

'ondpolka@hotmail.com'

Sådan lyder den Apple-id, som popper op automatisk, når min kærestes søn, skal logge på iTunes Store. Samme bruger-id poppede op automatisk, da det helt nye iPad skulle tages i brug første gang (var i forseglet indpakning).

Senere er brugernavnet også begyndt at poppe op som default, når min kæreste bruger sin iPad, der aldrig har gjort det før. De to bruger hver sin id, men min kærestes id har været brugt i begyndelsen på sønnes nye iPad.

Jeg fatter bare ikke, hvordan og hvorfor det bizzare brugernavn dukker op. Og det kan i periode være svært at deaktivere, og det er naturligvis problematisk, fordi vi ikke kender koden til brugernavnet og derfor er låste.

Kan nogen hjælpe?
Avatar billede claes57 Ekspert
03. februar 2015 - 20:16 #1
du har fået en 'genbrug'. Klag, og få den byttet til en, der som minimum er renset 100%.
Avatar billede MADOlsen Forsker
04. februar 2015 - 09:54 #2
...og når du har gjort det, så få lige ryddet lidt op i dine åbne spørgsmål:
http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/sverreq