Avatar billede ejacobsen123 Nybegynder
03. februar 2015 - 19:32 Der er 3 kommentarer

Certificate Error ved hyperlink til skat.dk

Hej Eksperter.

Jeg ønsker at oprette er hyperlink til

https://motorregister.skat.dk/dmr-front/appmanager/skat/dmr?_nfpb=true&_nfpb=true&_pageLabel=vis_koeretoej_side&_nfls=false

Men får en "Microsoft Security Warning" når jeg trykker på linket. Dog åbner hjemmesiden når jeg har lukket den pågældende error.

Hvad kan jeg gøre? Kan man eventuelt lave linket som en macro i VBA, og indsætte "on error resume NeXT"?

På forhånd tak.

Mvh.

/Emil
Avatar billede claes57 Ekspert
03. februar 2015 - 20:12 #1
den kører lige igennem hos mig, så du har måske sat ekstra sikkerhed i excel? (min win kører også med uac til minimum)
Avatar billede ejacobsen123 Nybegynder
03. februar 2015 - 21:25 #2
Det kunne godt være der problemet lå ja. Ved du hvilke settings jeg bør ændre for at komme igennem ?

Mvh.
Avatar billede claes57 Ekspert
04. februar 2015 - 08:43 #3
det eneste jeg kan komme på er:
office-knappen, excel-indstillinger, sikkerhedscenter, tilføjelsesprogrammer - der har jeg ikke hak i noget.