Avatar billede hkandersen Praktikant
03. februar 2015 - 22:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke slette emails i indbakke (mail-app - windows 8.1)

PC ca. 1 år gammel. Windows 8.1. Bruger Mail-app, hvor der hentes post fra Stofa-konto.
Mail-app har fungeret OK indtil nu, men pludselig kan man ikke slette emails i indbakken.
Når man sletter én eller flere e-mails, går der ca. 1 sekund, og så er de der igen (i indbakken).
Det er ikke et problem at slette e-mails i mapperne "sendt" og "slettet".
Man kan heller ikke flytte e-mails fra indbakke til slettet.
Nogen idéer til hvad der kan gøres? Er det noget i en indstilling, som jeg ikke kan finde?
Avatar billede Slettet bruger
04. februar 2015 - 00:27 #1
sandsynligvis er det slået til at mails skal blive på serveren et stykke tid. dermed henter den dem igen når du sletter dem.. ?

kig i indstillinger
Avatar billede hkandersen Praktikant
04. februar 2015 - 20:00 #2
Så kigger jeg nok de forkerte steder. Hvis jeg åbner Mail-app og åbner "indstillinger" via højre nedre hjørne, er der ikke noget der ligner at man kan vælge om post skal blive...
Heller ikke under kontoens indstillinger...
Er det et andet sted jeg skal se under "indstillinger"???
Giv mig gerne en "for dummies-fremgangsmåde" :-)
Avatar billede hkandersen Praktikant
21. marts 2015 - 12:47 #3
Lukker tråden - fandt løsning. Kunne slette e-mails fra en anden pc, og efterfølgende ser det ud til at være OK igen.