Avatar billede solonox85 Nybegynder
05. februar 2015 - 15:55 Der er 1 løsning

Lyde når jeg trykker på ting i min computer..

Altså det noget der bare er startet, så sikkert noget jeg har trykket på mit tastatur men ved sgu ikke! så høre lige her. altså min computer siger en lyd når jeg trykker på en mappe, og hvis jeg trykker tilbage siger den det os? det en dong lyd.. det i hvert fald træls at høre på :)
Avatar billede solonox85 Nybegynder
05. februar 2015 - 16:01 #1
Nå fandt sgu lige en løsning så snart jeg opretter en tråd, skruede bare ned for system lyd xD god dag!