Avatar billede lav46 Nybegynder
08. februar 2015 - 05:14 Der er 3 kommentarer

Kan ikke finde installerede prg. i kontrolpanel win 8.1 ?

Hej
Er lykkedes mig at installere et par prg (ikke apps) i win 8.1 som ikke kommer frem i kontrolpanel når jeg vil afinstallere dem igen. Kan det have noget at gøre med at de er installeret i win7 kompatibel mode?
Avatar billede 220661 Ekspert
08. februar 2015 - 07:53 #1
Hej og velkommen til. Hvilke programmer drejer det sig om?
Er der under programmer ved nævnte programmer en afinstallerings mulighed?

Har du installerer i går kan du også gendanne systemet tilbage til lige før du installerede. Så skulle de være væk igen.
Avatar billede lav46 Nybegynder
10. marts 2015 - 08:02 #2
Hej
Det drejer sig om noget videored. software fra arcsoft og kigger jeg under programmer (x86), hvor de ligger er der ingen uninstall eller lign.
Avatar billede 220661 Ekspert
10. marts 2015 - 17:33 #3
Så havde jeg systemgendannet tilbage til lige før du installerede programmerne.