Avatar billede rockon Nybegynder
08. februar 2015 - 15:43 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Får ikke det sidste sekund med på vines osv.

Hej eksperter.

Jeg har det problem, at jeg før i tiden fik fikset et problem, hvor jeg når jeg så en vine, så gik billedet ud det sidste sekund på videoen. Dvs. jeg får aldrig det sidste sekund med, og da det er typisk der pointen/det sjove er så er det på godt gammelt jysk; træls.
Men det fik jeg som sagt fikset, men nu har jeg formateret min computer og havde lykkeligt glemt alt om det problem, før jeg så så en video i dag.

Synes jeg har søgt nettet tyndt, men enten er det svært at finde svar på eller også søger jeg på det forkerte.
Håber i kan hjælpe mig med problemet. Kan huske jeg var inde i nogle settings og ændre noget, men hvor og hvad kan jeg virkelig ikke huske.
Synes dog - uden garanti - at det var noget hvor man ændrede noget hvor man tænkte "hvad har det med, det at gøre?".

På forhånd tak :)
Avatar billede Slettet bruger
08. februar 2015 - 17:52 #1
intet problem her. win7 + opera

fjern flash, rens computeren med ccleaner, https://www.piriform.com/ccleaner

opdater din browser til nyeste
brug anden browser
Avatar billede rockon Nybegynder
08. februar 2015 - 19:30 #2
Computeren er helt ren og lige formateret.
Ved bare der er en løsning på det. Jeg bruger Win7 og Chrome.
Avatar billede Slettet bruger
08. februar 2015 - 20:47 #3
problemet er at siden bare er ren HTML uden korrekt beskrivelse.
derfor når jeg går derind, så er det min windows der bare afspiller mp4 filerne.

hvis det skal virke ordentligt, skal siden være HTML5 eller i det mindste have noget der får browseren til at afspille korrekt.

siden er lavet forkert
Avatar billede jakobdo Ekspert
08. februar 2015 - 20:57 #4
Avatar billede rockon Nybegynder
08. februar 2015 - 22:41 #5
Jakobdo - det er NØJAGTIG den vejledning jeg brugte. Du må være en bedre googler end mig, men mange tak :)
Svar så får du point.
Avatar billede jakobdo Ekspert
09. februar 2015 - 09:54 #6
Svar!