Avatar billede herberth Juniormester
12. februar 2015 - 20:42 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

PHP ændring slår ikke igennem på siden

Jeg troede at det måske var filen : Manager.php

For i line 177 står følgende:

        if ($showRight) {
                $contentRight = '<script type="text/javascript"><!--
google_ad_client = "pub-8545264787270964";
google_ad_width = 120;
google_ad_height = 600;
google_ad_format = "120x600_as";
google_ad_type = "text_image";
google_ad_channel ="";
google_color_border = "800000";
google_color_bg = "FFFFFF";
google_color_link = "800000";
google_color_url = "800000";
google_color_text = "000000";
//--></script>
<script type="text/javascript"
  src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/show_ads.js">
</script>

----

Men det kan det jo ikke være fordi jeg har jo her rettet til det nye PUB ID og på hjemmesiden viser den stadig det gamle.

Hmmmm - Hvor mon jeg finder denne fil? / Hvordan får jeg ændret så der ikke længere står: pub-8545264787270964 - men i stedet pub-1154582975879703

Jeg er lidt på herrens mark

- Har foreløbig forgæves prøvet følgende:

- downloadet hele sitet - søgt efter alle filer hvor der stor pub-8545264787270964 og udskiftet dem med pub-1154582975879703

- Clearet min casche for at se om det kunne være det

- Søgt i databasen efter pub-1154582975879703
Avatar billede herberth Juniormester
14. februar 2015 - 00:00 #1
ER DER SLET IKKE NOGEN SOM KAN HJÆLPE?
Avatar billede herberth Juniormester
14. februar 2015 - 17:02 #2
ER SPØRGSMÅLET I DEN FORKERTE KATEGORI?
JEG VIL GERNE BETALE FOR HJÆLPEN OG KAN ALTSÅ GODT FLYTTE SPM TIL OPGAVER HVIS DET KAN LOKKE NOGEN UD AF BUSKEN
Avatar billede majbom Novice
14. februar 2015 - 21:21 #3
Du skriver dit spørgsmål som om vi andre har været med fra start.

Du skriver at i filen Manager.php, står der bl.a.

google_ad_client = "pub-8545264787270964";

og spørger hvorfor der på siden står det nøjagtig samme PUB ID - det giver jo meget god mening, når det nu er det der står i filen?

Og så tror jeg ikke det hjælper at skrive med kapitaler. Det kan godt være du føler at du RÅBER, når du bruger det, men det overdøver ikke dem der ikke skriver med udelukkende kapitaler.
Avatar billede herberth Juniormester
14. februar 2015 - 21:53 #4
Tak for tilbagemelding.

Beklager kapitalerne, men det var blot et udtryk for frustration og nødråb. Men din pointe er forstået.

Og måske er spørgsmålet ikke rigtigt formuleret. For det jeg mener er jo at jeg har ændret alle filerne fra det gl. til det nye pub id - men alligvel vises det gamle pub id stadig på siden.

Og derfor spørger jeg om hvordan jeg kan ændre det.
Altså hvad er det for en php fil / eller dataopslag / eller noget andet - som gør at der stadig vedbliver at stå den gamle kode.

Al hjælp påskønnes - og jeg vil som nævnt gerne betale for hjælp hvis det er hvad der skal til. Jeg vil bare gerne have løst udfordringen.
Avatar billede majbom Novice
14. februar 2015 - 22:21 #5
Det er jo svært at vide, når vi ikke kender resten af dit system.
Er det en side man kan besøge? Der må jo ligge noget cache et sted.
Har du prøvet at lave andre ændringer i Manager.php? Ændringer i noget andet end javascript.
Avatar billede herberth Juniormester
16. februar 2015 - 11:55 #6
Er der slet ikke nogen som kan lede mig på sporet af løsningen?
Avatar billede herberth Juniormester
16. februar 2015 - 11:57 #7
Hej splazz

Det var da en god ide - altså at lave en ændring med noget andet i de forskellige PHP filer og se hvad der egentlig har forbindelse - det vil jeg forsøge.

Siden er www.NetSpirit.dk
Avatar billede herberth Juniormester
18. februar 2015 - 15:38 #8
Ikke løst
Lukkes - og flyttes til opgaver istedet