Avatar billede h4rdstyl3ro2 Nybegynder
13. februar 2015 - 12:55 Der er 10 kommentarer

Iphone virker slet ikke!

Min kærestes Iphone ville lige pludselig ikke starte i dag, når den tændte stoppede den ved billedet af apple logoet og ind imellem blev baggrunden mærkelig sorte og grå farver. Da vi så prøvede en hard reset og så ville gendanne den bliver baggrunden i startskærmen grå udover en lille firkant der forbliver hvis og i venstre hjørne kommer der noget tekst, som mest af alt ligner noget fra når man åbner "console" på windows. Jeg har ingen ide om hvordan jeg skal fixe den?
hun har hverken tabt den eller spildt noget på den.

[IMG]http://i58.tinypic.com/33be3o8.jpg[/IMG]
Avatar billede Blueeyez Mester
13. februar 2015 - 15:21 #1
Hvis den er under 2 år, så har i jo reklamation på den og kan sende den ind til reperation.. (Så længe der ikke er tegn på vold mod den eller tegn på vand skader etc..)
Avatar billede h4rdstyl3ro2 Nybegynder
13. februar 2015 - 19:32 #2
Den er desværre ældre end 2 år :) Leder efter en måde at gøre det på. Når jeg prøver at "restore" iphonen kommer itunes bare med fejlmeddelelser. Har slået dem op og prøvet at søge på alt på nettet men ingen har præcis det samme problem. Har ikke set nogen der havde en iphone der opførte sig sådan og viste det på skærmen som denne her gør.
Avatar billede Blueeyez Mester
13. februar 2015 - 20:51 #3
Min mistanke er at det er hardware relateret.
Hvilken IOS version er der på den?
Avatar billede h4rdstyl3ro2 Nybegynder
14. februar 2015 - 11:01 #4
En udgave af IOS 8. Ka ikke huske præcis hvilken men der er næsten lige kommet en ny og den er ikke installeret :)
Avatar billede Blueeyez Mester
14. februar 2015 - 11:17 #5
Okay. Bare for at være sikker.
Du har prøvet at slukke den (Eller lade den løbe tør for strøm) derefter starter du pcen op. Åbner itunes og sætter lightning kabel til pc og åbner itunes. Derefter holder du hjem knappen nede på iphonen og sætter kablet i. Du skal holde hjem knappen i bund indtil et "særligt logo" kommer frem.

Dette er en måde at nulstille den på og det er mit eneste bud på en løsning som ikke koster penge..
Avatar billede h4rdstyl3ro2 Nybegynder
14. februar 2015 - 11:23 #6
Nu har jeg godt nok Mac. Men synes jeg har prøvet det hele og den vil slet ikke andet end at vise apple logoet. Jeg har prøvet at holde knapper nede både til hardreset (hole home og tænd/sluk knappen nede i 10 sek.) og DFU mode (holde begge nede i 10 sek og derefter kun home knappen i 10 sek.) Men har ikke prøvet kun at holde home knappen nede. Er det en anden måde end de to du mener? :)
Avatar billede Blueeyez Mester
14. februar 2015 - 11:44 #7
Nej, det er samme, så du bør nok opsøge enten firmaer der laver iphones billigt og få en vurdering af hvad det vil koste. Da jeg ikke lige har set følgende problem før, så ved jeg ikke hvad det kan være galt med så spørgsmålet er os om det ikke er smartere at købe ny smartphone..
Avatar billede Slettet bruger
18. februar 2015 - 20:50 #8
Jeg ville anbefale at du kontakter apple support på http://www.apple.com/dk/support/iphone/contact/ De er de bedste til at hjælpe i ved fejl i iPhone
Avatar billede Blueeyez Mester
18. februar 2015 - 21:08 #9
#8 Jeg vil anbefale dig at bruge kommentar og ikke svar funktionen før du bliver bedt om at ligge et svar ;-)

iøvrigt er iphonen udenfor garanti..
Avatar billede h4rdstyl3ro2 Nybegynder
30. januar 2016 - 15:59 #10
Blueeyez, sorry for ingen pointgivning. Hvis du lige ligger et svar skal du få dem :)