Avatar billede puren Ekspert
14. februar 2015 - 02:59 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

tekst eller knap fra DB

hey

er i gang med at lave en checklist side med en masse punkter som har 2 checkpunkter A og B. er A eller B checket så skal der bare så en dato og er både A og B checket så punket ikke vises så

ønsket output:
Fyser          Check A | Check B

eller

Fryser        Cheak A | [timestamp]

eller

Fryser    [timestamp] | check B

er temlig Grøn i det her PHP så skal meget hjælp med koden
Avatar billede majbom Novice
14. februar 2015 - 21:13 #1
Skal der som udgangspunkt være 2 checkboxes når siden loades? og når der sættes flueben i A, skal B skjules og der vises en dato?

eller er de ønskede flueben sat når siden loades? Jeg synes din beskrivelse er lidt forvirrende
Avatar billede puren Ekspert
16. februar 2015 - 01:21 #2
splazz>> som udgangpunkt skal de 2 punkter loades... og ikke som checkboxe men som knapper...

når jeg trykker knap A ind skal jeg stadig have mulighed for at trykke B ind og omvendt... bliver knappen trykket skal den erstattes med et timestamp

håber det gav lidt klarhed :)
Avatar billede majbom Novice
16. februar 2015 - 11:18 #3
en knap eller en checkbox?
hvad hvis man trykker forkert eller fortryder?
skal det kun ændres på siden, eller skal det ændres i databasen når man trykker/checker?
Avatar billede puren Ekspert
16. februar 2015 - 11:36 #4
Til at starte med kan jeg godt bare tilrette i DB men det ville være super fedt med en undo knap
Avatar billede majbom Novice
24. februar 2015 - 20:35 #5
kan du poste et dump af den tabel du henter fra?