Avatar billede bobbynielsen Nybegynder
17. februar 2015 - 20:13 Der er 8 kommentarer

Developers! Please respond to my short survey on mobile application development - part of my master's thesis http://freeonlinesurveys.com/app/rendersurvey.asp?sid=hfl11exak37roiv617681

Developers! Please respond to my short survey on mobile application development - part of my master's thesis on Aarhus Univeristy
http://freeonlinesurveys.com/app/rendersurvey.asp?sid=hfl11exak37roiv617681

Det tager max 5 minutter, og jeg lover at de fleste som vælger at svare, får ny info om mobil udvikling.

På forhånd tak
Bobby
Avatar billede Slettet bruger
18. februar 2015 - 01:38 #1
det er spam, medmindre du fortæller hvad det drejer sig om.
du ku godt ha skrevet her at det er til en master.

jeg har klikket det nu :)
Avatar billede Slettet bruger
18. februar 2015 - 01:45 #2
punk 6 fejler, der spørges om de samme produkter 2 gange.
Avatar billede Slettet bruger
18. februar 2015 - 01:51 #3
har gennemført, glæder mig til at læse.

kom igang for 5 år siden, men gik hurtigt i stå fordi min gamle computer var for langsom til at køre emulator, og havde uendelige usb problemer med telefonen..

har mindst 1 go ide, som ikke er taget, som skal laves.
Avatar billede bobbynielsen Nybegynder
18. februar 2015 - 06:55 #4
Det er korrekt at svarmulighederne er de samme, men spørgsmålene er ikke ens.
Avatar billede bobbynielsen Nybegynder
18. februar 2015 - 07:04 #5
Hvis bare jeg kunne redigere titlen, så den url ikke var med. JEg kan godt  se at det kunne ligne spam, men jeg kan også se, at du har fundet ud af at det ikke er det :-)

Jeg synes ellers at der står at det omhandler min Master. Helt specifikt, så drejer det sig om min Master i IT, Softwarekonstruktion ved Aarhus Universitet. Jeg skriver om Cross Platform Mobile Development, hvor min motivation er at jeg ikke vil kode en app mere end én gang. Jeg er heller ikke fan af hybrid og webapps, men vil gerne lave native apps, som kan fungere til både Android, iOS og Windows Phone.
Avatar billede Slettet bruger
18. februar 2015 - 09:46 #6
jo men når nogen dumper et link og skriver på engelsk.. så ved man ikke rigtigt.. dog kan jeg se og ved, at det ikke er malwarelink :)

et tip, jeg ved du kan få en konverter, så kan alt laves i c++ og du konverterer bare til platformen.    det fandtes ikke i starten, og alt var java.. jeg spildte et helt år med den bog.. :)

jeg foretrækker 1 sprog, og så porte. og der er masser af gratis portware når man graver i det.
Avatar billede chrisrj Forsker
03. marts 2015 - 15:33 #7
Har også svaret. :)

Hvornår forventer du at være færdig?
Avatar billede bobbynielsen Nybegynder
18. april 2015 - 22:40 #8
Jeg skal aflevere min thesis og til eksamen i juni.
Omkring start juli forventer jeg at sende kopi af thesis til dem som har ønsket dette.