Avatar billede malt2262 Nybegynder
23. februar 2015 - 16:36 Der er 10 kommentarer

FPS drops

Hej Eksperter,

Min computer har problemer med, at følge med når der sker en passe på skærmen, ved spil. Når jeg for eksempel spiller League of Legends, hvis i eventuelt kan relatere til det, kan jeg få fps problemer når der sker en masse ting på skærmen. Kan ikke helt forstå det.

Den anden ting er, at jeg forstår ikke hvorfor mine blæsere ikke sætter i fuld beredskab, når jeg spiller det, hvis jeg faktisk får fps drops. Når jeg spiller andre ting blæser blæserene meget mere.

Mine specs er nedenfor.

PROCESSER: Intel(R) Core(TM) i5-3570 CPU @ 3.40GHz
RAM: 8GB
GRAFIK:NVIDIA GeForce GTX 760

Håber i kan hjælpe mig,
Rasmus.
Avatar billede malt2262 Nybegynder
23. februar 2015 - 16:36 #1
Måske vigtigt at tilføje at vi har med en stationær computer at gøre.
Avatar billede Slettet bruger
23. februar 2015 - 16:52 #2
et skud

hvad siger denne her om det

http://www.systemrequirementslab.com/cyri

m.v.h
Avatar billede malt2262 Nybegynder
23. februar 2015 - 17:09 #3
Jeg kan godt trække det som sådan, men når der pludselig sker en helt masse på samme tid kniber det. Ved ikke hvordan dette kan optimeres. Jeg føler ikke, at det er et varmeproblem, da den virker forholdvis kold, og ikke sætter blæserne i fuld beredskab. Men har dog ikke renset min PC ved hjælp af støvsugning siden jeg fik den 1-2 måneder siden.
Avatar billede Slettet bruger
23. februar 2015 - 17:21 #4
kør lige testen can you run it

så udelukker du
Avatar billede Slettet bruger
23. februar 2015 - 19:11 #5
Min pc med amd athlon ii x4 645 3.1ghz oc til 3.4 med ati radeon hd 5750 kan også trække spillet på ultra 1080p 60 fps.
Men nogle gange i teamfights kan min fps også falde, jeg tror det er meget almindelig.
Det sker sjældent, men jeg kunne bare sætte spillet ned på medium hvis jeg vil undgå det.
Avatar billede malt2262 Nybegynder
23. februar 2015 - 20:45 #6
Det er præcis i teamfights det sker! Hugajohan jeg har ikke vildt styr på specs, vil du umiddelbart sige, at mine specs skulle være god nok til LoL? Og hvor gode er de egentlig i forhold til din? Den anden ting, støvsuger du tit din stationær PC?
Avatar billede malt2262 Nybegynder
23. februar 2015 - 20:45 #7
Treatmince kan sagtens køre det, men når der sker meget på skrærmen på en gang får jeg problemer.
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2015 - 04:15 #8
den kan simpelthen bare ikke klare det, og længere er den ikke.
det er typisk ved multiplayer, at der er en masse personer, og så er den ikke hurtig nok. end of story.
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2015 - 07:25 #9
test maskinen med burn in test

http://www.passmark.com/products/bit.htm

den sladrer muligvis

hvis du ikke har en cd i melder den fejl fra det drev

denne version skal du hente

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2015 - 16:49 #10
#6
Du har en meget hurtigere computer end mig, det sjove er at gpu usage ligger på ca. 60% hele tiden, så måske er computeren bare ikke klar når noget ligepludselig sker. I don't know, jeg syntes det er mærkeligt spil, og jeg har lært at vende mig til det. Jeg får også fps drops på min bærbar.

Og jeg støvsuger ikke min pc, jeg bruger luft fra en kompressor. Og siden der aldrig er særlig meget støv i min pc, gør jeg det 1 gang om året.