Avatar billede Zogro Nybegynder
24. februar 2015 - 10:33 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Min trådløse mus falder ud...

Hej

jeg har næsten lige fået nyt modem fra yousee da det gamle var defekt... men efter jeg har fået det nye, så er min mus begyndt at falde ud til tider, bare lige et par sek... jeg ved godt at begge to kører på 2,4ghz frekvens... jeg ville bare høre om man evt kan ændre den evt på min mus eller mit modem, så de ikke overlapper hinanden på den måde ?

Logitech performance MX

og

Netgear (hvid) med 2 port kun.

på forhånd tak.
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2015 - 11:45 #1
Avatar billede Slettet bruger
12. marts 2015 - 08:09 #2
hvad sker der - virker det

http://support.logitech.com/software/setpoint

setpoint hedder logitech gratis program til ændring af knapper og andet

m.v.h
Avatar billede Zogro Nybegynder
21. juli 2015 - 12:18 #3
Jeg har altid brugt setpoint til både min mus og keyboard, men kunne intet gøre der... men prøvede at skifte kanaler på min router, som så har hjulpet lidt, men sket stadig en sjælden gang..