Avatar billede fromsej Praktikant
26. februar 2015 - 14:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fjerne skrivebeskyttelse af word-dokument

Jeg sidder med et dokument, som jeg gerne vil fjerne skrivebeskyttelsen fra.
Det skal splittes op i x antal dokumenter, men når jeg kopierer fra det, og gemmer det nye, er det nye skrivebeskyttet, med samme kode.
Hvordan fjerner jeg det?
Det er et word 2003 dokument.
26. februar 2015 - 14:50 #1
Filer -> Oplysninger -> Beskyt dokument -> Begræns redigering -> Stop beskyttelse
26. februar 2015 - 14:51 #2
Hvis det er Word's beskyttelse.

Det kan selvfølgelig også være filsystemets skrivebeskyttelse. Så er metoden en anden.
Avatar billede fromsej Praktikant
26. februar 2015 - 16:21 #3
Tak for hjælpen. :)
Læg et svar.
Avatar billede Donnielsen7400 Nybegynder
26. februar 2015 - 16:44 #4
Hvis du trykker på formater i fanen kommer der et sted hvor der står fjern skrivebeskyttelse (kan behøve en kode) modsat kan du låse den igen når du har ændret det du har behov for.
26. februar 2015 - 19:54 #5
Kommer her!!!