Avatar billede filia Juniormester
03. marts 2015 - 13:48 Der er 1 kommentar og
1 løsning

JavaScript webgalleri søges

Jeg leder efter et webgalleri, som jeg kan implementere på min hjemmeside.
Jeg har fundet dette, som er i stil med det, jeg leder efter:

http://www.wix.com/website-template/view/html/1583?originUrl=http%3A%2F%2Fwww.wix.com%2Fwebsite%2Ftemplates%2Fhtml%2Fcreative-arts%2Fportfolio%2F1&bookName=create-master-new&galleryDocIndex=0&category=creative-arts&metaSiteId=

- men det ligger hos wix.com, og jeg vil ikke oprette hjemmeside eller galleri, som skal redigeres på nettet og i det hele taget befinde sig på en anden server. Jeg vil bare gerne 'have' koden, js-filer etc., så jeg selv kan rode med det og uploade det, når det er klar.

Jeg har ikke meget forstand på JavaScript, men det er før lykkedes mig at implementere/customize et galleri, bl.a. lightbox. Men scriptet havde nogle mangler, derfor leder jeg efter noget nyt. - ala det her.

Er der nogen, der har et bud på et download eller et godt script?

:-) Filia
Avatar billede AndersKT87 Novice
03. marts 2015 - 16:40 #1
Har du prøvet at søge efter jQuery imagegallery eller imageslider... Er ret sikker på at der findes en del på nettet, hvis du kigger efter jQuery istedet for JavaScript.
Avatar billede filia Juniormester
15. marts 2015 - 15:34 #2
Mange tak for forslaget, jeg er dog endt op med at lave gallerierne gennem Bridge, som viste sig at være en foreløbigt fin løsning.
Hvis du lægger et svar, vil jeg gerne give nogle point for dit forslag.
:-)