Avatar billede agf2413 Nybegynder
04. marts 2015 - 18:50 Der er 1 løsning

Greasemonkey script og GM_addStyle

Jeg er lige begyndt at lave et lille script i Greasemonkey da det virkede dejligt nemt hvilket det også var lige indtil nu :p

Jeg har inkluderet jquery og scriptet fungere som det skal så intet problem der. Jeg vil så prøve at tilføje noget css og vil prøve at bruge GM_addStyle. Jeg har derfor på linje 40 sat noget tekst til en rød farve.

Af hvad jeg har kunne læse mig frem til skal man så i toppen (på linje 7) skrive // @grant GM_addStyle. Hvis jeg gør dette i stedet for bare at skrive // @grant none så fungere det css kode jeg har indsat men mit script gør ikke. Kan ikke rigtigt få begge dele til at virke.

Håber der er nogle der kender lidt til det som kan se hvad jeg gør forkert ;P Scriptet kan ses her:
http://pastebin.com/8UYLkqsW
Avatar billede agf2413 Nybegynder
15. september 2015 - 08:41 #1
Svar for at lukke spørgsmålet.