Avatar billede rbb Praktikant
06. marts 2015 - 18:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Vedhæftede PDF filer modtages som MIME filer

Hej Eksperter.
En foreningskammerat videresender ofte pdf filer til mig. Når jeg (og andre i foreningen) modtager disse mails, så er pdf filen omdannet til MIME format og i stedet for den ene mail med pdf'en der er afsendt, modtager jeg 6 til 8 emails som er fuldstændigt ulæselige.

Jeg ved at afsender bruger Windows live mail og bruger en @get2net mailadresse (som vist er overtaget af www.jubii.dk/.

Eksempel på mailen jeg modtager i Outlook:
3SCRI8/dXoP5V68rLL86HcDyuDuBz+nagZwVBwT6/wAP4CncdPuAnjtnvSf7fc/dzxSkZ+6N3+c9

Mvh
René
07. marts 2015 - 12:06 #1
.... måske et eller andet Sikkerhedsprogram som 'misforstår' disse vedlagte filer ?
Avatar billede rbb Praktikant
07. marts 2015 - 18:59 #2
Karise_larry:
Tak for buddet.
Jeg undersøger hvad han har kørende af antivirus.
Jeg mistænker dog mere en eller anden indstilling på pc'en.
Vender tilbage når jeg har et svar på antivirusprogram.
Avatar billede rbb Praktikant
05. april 2015 - 21:09 #3
Det blev til installation af alternativt mailprogram.