Avatar billede Posten50 Praktikant
09. marts 2015 - 19:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

mobil netværk

Hvorfor kan jeg ikke få mit mobil netværk til at virke. Jeg kan kun komme på nettet via WiFi. Alt ser ud til at være opsat korrekt - viser at 4g er slået til.
Avatar billede delakuer Nybegynder
09. marts 2015 - 20:03 #1
Hvis du slår wifi fra, hvad står der så oppe i toppen af skærmen? 3g, 4g, h+ ?
Du skal også slå data til under indstillinger et sted, kan være det er slået fra.
Avatar billede Posten50 Praktikant
09. marts 2015 - 20:21 #2
Genstart af telefon - og så virker det..;-)
Avatar billede delakuer Nybegynder
09. marts 2015 - 20:21 #3
Tjah det har altid virket uanset produktet ved et problem. Trin 1, genstart og se om det nu virker :P