Avatar billede MacRumors Nybegynder
10. marts 2015 - 18:32 Der er 2 kommentarer

32 bit spil på 64 bit pc

hej, jeg har et gammelt computer spil, helt præcis "adventure out of time" som er et titanic spil. Men når jeg skal spille det siger den at det er et 32 bit spil. Hvad skal gøre?
Avatar billede delakuer Nybegynder
10. marts 2015 - 18:37 #1
Højreklik på spillet, så tryk egenskaber og så ind under "kompatibilitet" derinde ka du køre den som ex XP, prøv det og se om det virker, husk også at køre som administrator. Ved ikk om det virker når det er 32 bit til 64 bit
Avatar billede MacRumors Nybegynder
10. marts 2015 - 20:58 #2
Det har ikke menuen "kompatibilitet"