Avatar billede Anden12321 Nybegynder
11. marts 2015 - 15:05 Der er 1 kommentar

Tastetur problemer

Hej!

Mit tastetur virker ikke på min anden pc efter lidt rod på den. Der sker ingenting på nogle af knapperne.

Nogle der ved om jeg har slået det fra eller noget lignende?
Avatar billede MADOlsen Forsker
12. marts 2015 - 09:25 #1
Nogle der ved om jeg har slået det fra eller noget lignende?
Øjeblik, jeg tjekker lige optagelserne fra det overvågningskamera, jeg har sat op ved din PC... :-)

Spøg til side. Hvor skulle vi vide fra, hvad du har gjort?
Du oplyser ikke, om det er en stationær eller en bærbar PC, indbygget eller eksternt tastatur eller hvilket styresystem der er installeret.
Du har desuden lagt spørgsmålet i en non-IT-kategori.

Alt i alt giver du os altså ingen som helst mulighed for at hjælpe dig.

Derudover skal du også lige huske at følge op på dine åbne spørgsmål:
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/Anden12321