Avatar billede maxwell Nybegynder
13. marts 2015 - 11:29 Der er 1 løsning

Fjern skygger på ikoner på skrivebordet

Hejsa

Jeg er helt med på hvordan men fjerne skygger på ikoner på skrivebordet - men på én maskine forbliver skriften hvid, og den skifter ikke til sort som på alle andre maskiner - er der nogle som har en ide til hvorfor ikke og vigtigst, hvordan man kan rettet det??

Nej, genstart virker ikke ;-)
Avatar billede maxwell Nybegynder
13. marts 2015 - 13:44 #1
Fandt løsningen - skift baggrund til en ren hvid (!!!) - så skifter skriften så ti lsort - herefter vælge den baggrund du ønsker :-D