Avatar billede toppercharlie Novice
13. marts 2015 - 14:46 Der er 1 løsning

Point til eurositi

http://www.eksperten.dk/spm/1002360#reply_8175388

Tak - du skal ha point for at svare -
jeg havde håbet på noget der gjorde opgaven nemmere
men jeg har læst at der er nogen hex koder som skal ændres for
at splejse bidderne sammen - programmerne du henviser til
kræver at man ser alt igennem og "skærer" stykkerne sammen og
det bliver for meget med 300gb optagelser i 200 mb stykker.

men tak anyway.
Avatar billede eurositi Ekspert
13. marts 2015 - 15:28 #1
Dét lyder meget avanceret - og det er i hvert fald ikke noget, jeg har haft brug for de gange, hvor jeg har sammenføjet videofragmenter til én fil.

Så inden du fortvivler: Prøv at installere f.eks. Freemake Video Converter (husk: custom install og fjern flueben ud for crapwaren, som ellers bliver installeret) eller Format Factory og se, om det fungerer. Disse programmer kan i hvert fald SAGTENS føje filerne sammen til én videofil uden avancerede manøvrer.

Hvis video og lyd ryger ud af sync, er der værktøjer, som kan løse problemet.