Avatar billede net-meister Nybegynder
15. marts 2015 - 21:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

WordPress - Blank Side

Jeg er ved at installere WordPress på min server (Debian, Apache, MySQL), der i forvejen kører et phpbb board.

Boardet ligger i /var/www/forum og virker fint som det plejer.
WordPress ligger i /var/www/wordpress og virker ikke.

Jeg har lavet en database til wordpress og lagt DB informationen ind i wp-config.php. Kort sagt, burde det være konfiguret som det nu skal.

Når jeg prøver at tilgå wordpress på ip.ip.ip.ip/wordpress får jeg bare en blank side. Prøver jeg at tilgå en side på worpdress direkte, f.eks. ip.ip.ip.ip/wordpress/wp-admin/index.php får jeg også en blank side.

Jeg har lavet en info.php indeholende
<?php
    phpinfo();
?>
og lagt den i wordpress directoryen og den virker fint, når jeg tilgår den, hvilket blot forvirrer mig yderligere.

Nogen forslag?
Avatar billede AndersKT87 Novice
15. marts 2015 - 21:45 #1
HVis det er din egen server kan du vel slå noget fejl visning til? Så du kan se fejlen - det ser sikkert noget db halløj, så du burde få en fejlbesked medmindre det skjules af sikkerhedsmæssige årsager :)
Avatar billede moddi100 Seniormester
15. marts 2015 - 23:18 #2
Åben filen wp-config.php og find linjen (omkring linje 71):

define('WP_DEBUG', false);

Denne linje ændres til følgende:

define('WP_DEBUG', true);

Så burde du kunne se fejl. Hvis siden stadigvæk er blank efterfølgende, plejer det at betyde problemer med bl.a. index.php
Avatar billede net-meister Nybegynder
16. marts 2015 - 15:27 #3
Det viser sig at jeg var en kæmpe tåbe, og havde glemt et ; i wp-config